Stortingen
-
Hoe moet ik mijn Firefox-browser updaten?
Om van een optimale ervaring te genieten, is het belangrijk dat je browser up-to-date is. Volg deze stappen om je Firefox-browser te updaten: 1. Open Firefox 2. Klik op de menuknop bovena...
-
MIjn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geld te storten, maar je transactie door paysafecard geweigerd wordt of als je een probleem met de betaalpagina van paysafecard ondervindt, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen. Vergeet niet dat onze teams al je...
-
Ik wil een storting uitvoeren met een prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
Om een prepaidkaart te krijgen, heb je meerdere mogelijkheden. • Paysafecard: vind een een verkooppunt of bestel je kaart online op de website van paysafecard Als je jouw prepaidkaart eenmaal he...
-
Hoe kan ik geld storten op Blitzbet?
Er is niets zo makkelijk als het maken van een storting op BlitzBet! Ga in je instellingen naar het tabblad 'Storting' en volg de instructies op je beeldscherm. Blitzcasino biedt je vele betaalmet...
-
Wat zijn de verschillende stortingslimieten op Blitzbet?
Er zijn 2 soorten stortingslimieten op Blitzbet: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. 1. Persoonlijke limieten Deze limieten zijn specifiek voor jou, dat wil zeggen dat je het maximale sto...
-
Ik ondervind een probleem met bij storten via Ogone. Wat kan ik doen?
Als je een probleem hebt met storten via Ogone en je geld is afgeschreven, kun je ons het bewijs van debitering sturen samen met alle relevante informatie (referentie, tijd, transactie-ID) zodat w...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via PayPal. Wat kan ik doen?
Als je een probleem ondervindt bij het storten via PayPal, nodigen we je uit om ons het ID van de betreffende transactie te geven, evenals het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Skrill-account. W...
-
Kan ik mijn stortingsgeschiedenis verwijderen?
Nee. Dat is helaas niet mogelijk.
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op Blitzbet: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment wijzigen via de instellingen van j...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via Aion. Wat kan ik doen?
Aion Bank biedt geen Bancontact-kaarten of -systemen aan, alleen Mastercard debetkaarten. Transacties worden daarom niet op dezelfde manier beheerd als bij een andere bank. In tegenstelling tot Ba...
-
Ik wil mijn standaard limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ga naar uw accountinstellingen om uw standaardlimiet te verwijderen: U kunt dan klikken op "LIMIET OPHEFFEN": Omdat verantwoordelijk spelen prioriteit heeft, moet u een stortingslimiet per week i...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je sald...
-
Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
Als je storting niet in je geschiedenis wordt getoond, is er een fout opgetreden tijdens je transactie. Vergeet niet dat onze teams al je pogingen om een storting te maken, bijhouden. Het bedrag v...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan storten?
Het minimale stortingsbedrag is € 10. In België zijn je stortingen vanaf 21 Oktober 2022 beperkt tot maximaal € 200 per week. Als 100% legale website voor sportweddenschappen houdt Blitzbet zich...
-
Kun je geld storten of opnemen van een bankrekening die niet van jou is?
Nee. Om veiligheidsredenen kun je een bankrekening die niet van jou is niet gebruiken voor stortingen en opnames, zelfs niet met toestemming van de rekeninghouder. Dit staat in artikel 6 van onze ...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via Skrill. Wat kan ik doen?
Als je een probleem ondervindt bij het storten via Skrill, nodigen we je uit om ons het ID van de betreffende transactie te geven, evenals het e-mailadres dat is gekoppeld aan je Skrill-account. Z...
-
Wat zijn persoonlijke stortingslimieten?
Er bestaan 3 soorten persoonlijke stortingslimieten: 1. Dagelijkse limiet De dagelijkse limiet houdt rekening met stortingen van de afgelopen 24 uur, op elk moment. Voorbeeld: Op dinsdag 11/04/2...
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en probeer opnieuw • Er lijkt iets fout...
-
Hoe doe je een snelle storting via een QR-code?
Met een snelle storting via QR-code kun je snel een storting doen met je smartphone. Toegang tot deze stortingscode vind je aan de rechterzijde van je pseudo en de stortingsknop. Zo maak je een sn...