Account en registratie
-
Ik wil geen e-mails of communicatie meer van Blitzbet ontvangen. Wat kan ik doen?
Wil je geen communicatie van ons ontvangen? Jammer! Om je uit te schrijven, ga je naar de instellingen van je account of neem je contact op met onze klantendienst via support@blitzbet.be. Onthoud...
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je BlitzBet-account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per e-mail op support@blitzbet.be. Je dien...
-
Ik wil mijn zelfuitsluiting annuleren. Is dat mogelijk?
Als je jezelf via onze site voor 6 maanden hebt uitgesloten, moet je wachten tot het einde van die periode om je opnieuw te kunnen inloggen. Neem dan contact op met onze klantenservice op support@...
-
Kan ik meedere accounts op Blitzbet hebben?
Nee. De wetgeving verbiedt het hebben van meerdere accounts op éénzelfde betting site. Daarom moet je tijdens het inschrijven je rijksregisternummer doorgeven.
-
Voor welke beroepen is het verboden om de casinospelen te spelen?
Conform de wetgeving die momenteel van kracht is, mogen notarissen, politieagenten, … geen kansspelen spelen en mogen ze zich bijgevolg niet inschrijven op deze site. Wanneer je een account aanmaa...
-
Het lukt me niet om me in te schrijven op Blitzbet.be. Wat kan ik doen?
Lukt het je niet om je in te schrijven? Misschien heb je al een account op Blitzbet? Als 100% legale website die door de Belgische Kansspelcommissie gecertificeerd is, hechten wij een groot belang...
-
Ik wil mijn pseudo veranderen, kan dat?
Om veiligheidsredenen is het mogelijk om je pseudo te veranden. Aangezien slechts één account per persoon is toegestann. Is het net mogelijk om een ander account aan te maken met je gewenste pseud...
-
Ik wil mijn account graag afsluiten om een ander aan te maken. Is dat mogelijk?
Overeenkomstig onze algemene voorwaarden is slechts één account per speler toegestaan, ook al wil je je huidige account afsluiten. Je kunt wel je e-mailadres wijzigen door contact op te nemen met ...
-
Ik kan mijn telefoonnummer niet wijzigen. Hoe gaat het in zijn werk?
Is je telefoonummer veranderd? Om je telefoonummer bij te werken op je BlitzBet-account neem je contact met ons op via ons contactformulier of met een e-mail naar support@blitzbet.be. Laat ons je ...
-
Ik ben verhuisd. Moet ik dat aangeven?
Ja. Je bent verplicht om alle veranderingen in je persoonlijke gegevens aan ons door te geven. WIJZIG JE ADRES
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, ga je in je account naar het tabblad 'Identiteit'. Je kan alleen je postadres wijzigen. Wil je andere gegevens wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer ...)? ...
-
Het lukt me niet meer om op mijn account in te loggen. Waarom niet?
Als het je niet meer lukt om op je Blitzbet-account in te loggen, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je hebt meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevuld. Voor je veiligheid is je ac...
-
Ik ben mijn gebruikersnaam en wachtwoord vergeten. Hoe krijg ik ze terug?
Klik in het menu 'Inloggen' op 'Wachtwoord vergeten?' om je inloggegevens of wachtwoord te herstellen en vul je e-mailadres in. Je ontvangt vervolgens een link om een nieuw wachtwoord in te stell...
-
Moet ik betalen om me op Blitzbet in te schrijven?
Nee. Het is volledig gratis om je op onze site voor online in te schrijven. Zodra je je hebt geregistreerd, kan je een storting doen.
-
Ik kan mijn land niet vinden op het inschrijvingsformulier. Waarom niet ?
Inwoners van sommige landen kunnen zich niet inschrijven op Blitzbet. Als jouw land niet in de lijst met beschikbare landen van verblijf verschijnt, betekent dat dat jij je helaas niet op onze web...
-
Hoe oud moet ik zijn om te mogen wedden op Blitzbet.be?
Om te mogen wedden moet je je houden aan de voorwaarden van de wetgeving die van kracht is in jouw land. In België geldt de minimumleeftijd van 21 jaar. Als je jonger bent dan 21 jaar, mag je je d...
-
Je wilt geen transactionele e-mails meer ontvangen. Wat moet je doen?
Wens je geen transactionele e-mails meer te ontvangen, zoals bevestigingen van bestellingen, van opnames, etc.? Ga naar je accountinstellingen in de sectie 'Voorkeuren': Vervolgens hoef je a...
-
Mijn account is geschorst. Wat kan ik doen?
Je account is geschorst en je begrijpt niet waarom? De redenen kunnen divers zijn. Je account kan bijvoorbeeld worden geverifieerd. Neem voor meer informatie contact op met onze klantendienst via ...
-
Ik wil mijn account verwijderen. Hoe gaat het in zijn werk?
Wil je je account verwijderen, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier, de live chat, of ons e-mailadres support@blitzbet.be. Geef de reden aan waarom je je account wilt verwij...
-
Hoe kan ik me inschrijven op Blitzbet?
Er is niets zo makkelijk als je inschrijven op Blitzbet! Klik gewoon op de knop 'Inschrijving'. Je hebt dan de mogelijkheid om je met een paar klikken te registreren via de itsme®-toepassing of h...